Αδύναμος κρίκος η Ελλάδα για την Praktiker

Η ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
«Μετά την Ξάνθη, οι Γερμανοί «ταξιδεύουν» στην Αλεξανδρούπολη, σε μια συνολική επένδυση ύψους 17 εκατ. ευρώ»
Η μείωση των πωλήσεων κατά 20% της Praktiker Hellas έχει προβληματίσει το γερμανικό όμιλο και στην έδρα της μητρικής, η πτώση σε βασικές διεθνείς αγορές, όπως η Ελλάδα και η Ρουμανία, έγινε αφορμή για πολλές συζητήσεις γύρω από τη στρατηγική, που πρέπει να ακολουθήσει.
Σύμφωνα με τα στελέχη της μητρικής Praktiker, παρά την κρίση που έχει πλήξει καίρια την αγορά του επίπλου και του οικιακού εξοπλισμού στην Ελλάδα, θα συνεχίσει να επενδύει, με στόχο την επέκταση της Praktiker Ηellas και την επανατοποθέτηση του brand.
Έτσι, λίγες μόνο μέρες μετά τη συμφωνία της Praktiker για την ανάπτυξη ενός πολυκαταστήματος συνολικής επιφάνειας 10.450 τ.μ. στο εμπορικό πάρκο, που αναπτύσσει η Reds του ομίλου Μπόμπολα στα Σπάτα, η γερμανική πολυεθνική δίνει το… στίγμα της για τα επόμενα σχέδιά της στην Ελλάδα, προγραμματίζοντας μια σειρά νέων επενδύσεων.
Πρόσφατα, η Praktiker Hellas άνοιξε τις πόρτες του καινούριου καταστήματός της στην πόλη της Ξάνθης κι έπεται ένας ακόμα κρίκος στην αλυσίδα μέχρι το τέλος του χρόνου, οπότε και αναμένεται, σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, να εγκαινιαστεί ένα ακόμη κατάστημα στην Αλεξανδρούπολη, μέσα από μια συνολική επένδυση της τάξεως των 17 εκατ. ευρώ.
Το ενδιαφέρον του γερμανικού ομίλου συνεχίζει να παραμένει αμείωτο και για την πόλη της Θεσσαλονίκης, με σκοπό την ανάπτυξη και δεύτερου καταστήματος στη δυτική πλευρά της πόλης, χωρίς ωστόσο, να έχει ληφθεί ακόμα κάποια οριστική απόφαση.
Στο μεταξύ, η συμφωνία με τη Reds αποτελεί σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη της εταιρείας στα Μεσόγεια, όπου μέχρι τώρα δε διέθετε παρουσία, στοχεύοντας να αυξήσει τον τζίρο και τα μερίδια αγοράς.
Όλες οι νέες επενδύσεις πάντως, που ετοιμάζει ο γερμανικός κολοσσός αποτελούν «ψήφο εμπιστοσύνης» στην Ελλάδα, την οποία τα τελευταία χρόνια έχουν εγκαταλείψει αρκετοί πολυεθνικοί όμιλοι, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και της κάμψης της καταναλωτικής δύναμης των Ελλήνων πολιτών.