«ΠΑΕΙ» ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

«Fix-αρε» την τρίτη θέση 
η Ολυμπιακή Ζυθοποιϊα

Ένα ιστορικό brand name μπίρας στην Ελλάδα έχει καταφέρει μέσα σε μόλις έναν χρόνο από την επανακυκλοφορία της να «στρογγυλοκαθίσει» στην τρίτη θέση ως προς τα μερίδια αγοράς, ενώ η πορεία της είναι συνεχώς αυξανόμενη.
    Το θρυλικό μπουκάλι της Fix που προωθούσε πριν από πολλά χρόνια διαφημιστικά η Αλίκη Βουγιουκλάκη και πλέον έχει γίνει σήμα κατατεθέν της διαφημιστικής καμπάνιας της «Ολυμπιακής Ζυθοποιϊας» της οικογένειας Χήτου μέσα από τα συνθήματα που εκπέμπει η παρέα του «50-50» αποτελεί την… παρέα και του καταναλωτικού κοινού στα ράφια των σούπερ μάρκετ και όχι μόνο. Μάλιστα, το Φθινόπωρο του 2011 αναμένεται να κάνει
και το ντεμπούτο της στο εξωτερικό με πρώτους σταθμούς την Κύπρο, τη Γερμανία, την Αμερική, την Αυστραλία, τη Σουηδία και την Αγγλία, όπου η ζήτηση είναι τεράστια.
    Προτεραιότητα της διοίκησης αποτελεί ο τριπλασιασμός του μεριδίου της FIX στην εγχώρια αγορά μπίρας, ώστε να «αγγίξει» το 10% εντός του 2011. Όπως αναφέρει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Χήτος, ο στόχος αν και φιλόδοξος είναι εφικτός καθώς οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει τη μπίρα και το αποδεικνύουν καθημερινά.
    Η ιστορία της μπίρας Fix ξεκινά το 1864, όταν ο Ιωάννης Φιξ δημιουργεί ένα χειροκίνητο μικροζυθοποείο στο Κολωνάκι και ο βασιλιάς Όθωνας του παραχωρεί το προνόμιο του μονοπωλίου που διατηρήθηκε μέχρι το 1963. Ο Ιωάννης Φιξ, ήρθε από το Μόναχο το 1850 για να συναντήσει τον πατέρα του, που ήταν μηχανικός μεταλλείων, στο λιγνιτωρυχείο της Κύμης. Την ιδέα για τη δημιουργία της πρώτης ζυθοποιϊας, πήρε από τους Βαυαρούς αξιωματικούς που ήρθαν στο καινούριο βασίλειο του Όθωνα μετά την απελευθέρωση της χώρας από τους Τούρκους, οι οποίοι δεν μπορούσαν να βρουν πουθενά το αγαπημένο τους ποτό.
«Προτεραιότητα της διοίκησης αποτελεί ο τριπλασιασμός του μεριδίου στην εγχώρια αγορά, ώστε να «αγγίξει» το 10%»