ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΜΑΡΛΑΦΕΚΑ
Η Λούξ έχει καταφέρει να σταθεί στο… ύψος της μεταξύ των δύο πολυεθνικών αντιπάλων της, που κατέχουν τη μερίδα του λέοντος στην αγορά αναψυκτικών, της Coca Cola 3Ε και της Pepsico.
Η πατρική εταιρεία, η οποία κατόρθωσε και αύξησε το μερίδιο αγοράς της στο 13% και που οι πωλήσεις της παρέμειναν σταθερές στα επίπεδα του 2009, αγγίζοντας τα 19,4 εκατ. ευρώ,
παρά την κάμψη της κατανάλωσης και της επιδείνωσης του οικονομικού κλίματος, βρίσκεται σε αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή.
Οι αδελφοί Μαρλαφέκα εδώ και κάποιους μήνες έχουν ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με ενδιαφερόμενους επενδυτές από το εξωτερικό, οι οποίοι θέλουν να εισέλθουν στο μετοχικό της κεφάλαιο. Οι φάκελοι με τις προτάσεις τους που έχουν φτάσει στα γραφεία της εταιρείας στην αχαϊκή πρωτεύουσα, σύμφωνα με πληροφορίες, περιέχουν δελεαστικές προσφορές, αλλά προς το παρόν δεν έχει ληφθεί κάποια οριστική απόφαση.
Το σίγουρο είναι ότι με την είσοδο ενός στρατηγικού επενδυτή η Λούξ θα πετύχει διττό στόχο: θα θωρακίσει ακόμη περισσότερο τα κεφάλαιά της και μάλιστα σε μια δυσμενή οικονομική συγκυρία, που έχει πλήξει και τον κλάδο των αναψυκτικών και αφετέρου θα προχωρήσει με μεγαλύτερη άνεση στα νέα επενδυτικά της σχέδια.